HTML

mert Tokio Hotel ^^.

Halíí.. Ömm nemtudom mit irjak ide..:D Nagyon szeretném ha kommolnál a részekhez ^^. nemtudom hány részes lesz majd sztem a 10. rész után kiderül :) addig is jó olvasást puszím (K) :)

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia.. hát ja köcsög fasz.. :\ xD meg bizony alap..xD Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥ (2009.06.19. 23:53) 6. rész Kihasználtak.. :|
  • Sajtocska ♥ ^^: jajam álom volt..xDxD és alap Dalló Bejjó ♥♥ :D Csókközön imádás Dallíí ♥♥ (2009.06.19. 19:22) 5. rész "Ő a barátnőd?"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziiadalló :D:D köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥ jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD mil... (2009.06.19. 14:54) 4. rész " Mi van féltékeny vagy? "
  • Sajtocska ♥ ^^: hát ja azz..:\ alap szeresük köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥ (2009.06.19. 00:35) 3.rész "Ugye nem baj? *-*"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia Dalla ♥♥ Hátalap mondtam nem?:D Köszönöm szépen :$ Gondoltam uccsó napokba mindenki szok... (2009.06.19. 00:11) 1. rész Summer *___*

Linkblog

Archívum

2. rész "A koncerten"

2009.06.18. 19:33 Sajtocska ♥ ^^

 Halíí emberek:D TWO rész xD:D jó olvasást puszíí ♥

 

 

-Melii ideje lenne felkelni.- Szoltam mérgesen- rég ott kellene lennünk, tudod mennyien lesznek?
Erre kipattant Meli szeme 10 perc alatt készen volt, majd beszolt a szobába : Indulhatunk..
Mire én is készen lettem, volt kb 13 óra. Nagy nehezen készen lettünk. Odaértünk és kb 200.000 ember ott állt, pedig a konci 21 órakor kezdődik. 20 órakor engedtek befelé mindenkit. Nekünk a második helyre jutott hely, mert két szőke picsa befurakodott elénk, én pedig szépen nekik estem, így kidobtak minket a koncertről..-.-"
-Ezt jól elintézted ba*meg.- Kiáltott rám Meli
-Kit érdekel?.-Vontam vállat flegmán.
-Például engem.- Nézett rám szúrós szemmel majd elindult egy hotel felé, hogy anyuék nehogy azt hidjék, hogy nem voltunk a bulin. Én kullogtam utána.
-Szobát szeretnénk.- Állt meg a recepciós előtt
-435 a maguké.-Mondta a recepciós, aki nem más volt mint Dalla.
-Héééééj sziia:D Mivan veled?.- Csodálkoztam
-Hát itt vagyok nyári munkán. xD.- Vihogott
-Értem:D hát akkor ugyis találkozunk még. Sziia jóéjt.-Mondtam majd követtem Melit.
Beértünk a szobába, volt benne két szoba, egy konyha, nappali, szóval elég szép volt.
-Én az emeleten alszom...-Mondta Meli majd elindult fölfelé
-Nekem8.- Dobtam le magam a kanapéra..
Sikerült elaludni de 22 óra felé sikítást hallottam, majd Meli is kómásan jött le, hogy mi van itt? Kinéztünk az ablakon, és a TH-s fiúk sorba osztogatták az autogrammot.
-Ezek itt szállnak meg??:O- Néztem nagyot
-Nem tudom, de majd kiderítjük gyere..-Húzott maga után
-Szia Bill.. :D.- Ugrott Meli Bill nyakába mikor beléptek az épület ajtaján
-Szia Meli.-Ölelte meg Bill Melit
-Megismersz? hogy hogy?:D-Nevetett
-Persze, téged elfelejteni..- Pirult Bill :$ xD
-Szia Tom.- Néztem rá aranyosan
-Csá.- Jött a rövid szűk válasz
-Megtudhatnám mi a fasz bajod van velem? Tettem neked rosszat? Talán túl ronda vagyok, hogy szóba állj velem. Kedves vagyok veled, nem tettem rosszat, akkor miért nem tudsz szebben és normálisabban beszélni velem? Hmm? .- Ordítottam majd felszaladtam a lépcsőn a 435-ös szobába, beb*sztam az ajtót és mérgemben elaludtam.
Reggel mikor kiléptem a szobából, harsány nevetést hallottam
-Csak ne a Kaulitzék..-Könyörögtem
De mire kimondtam Tom és Bill ott ült Melivel és társalogtak. Tom meglátott nevetett egy hatalmasat, Bill pedig kedvesen üdvözölt.
-Tom neked kuss vaaaaaaaaaaaan *ásitás xd*.. Mit kerestek itt?.- Kérdeztem
-Itt szálltunk meg, itt leszünk ebben a Hotelben és Meli áthívott minket.-Mondta Bill pirulva
Amit ittam teát azt szépen kiköptem ijedtemben..
-Hogy mivan?:| :O .-Néztem nagyot..

 

 

 

Hogy mi lesz a folytatás a köv.részből kiderül addig is puszíí (YK) ♥

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merttokiohotel.blog.hu/api/trackback/id/tr901193948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dalla 2009.06.19. 00:06:55

Szijja
ez is geci jó lett:D(Y)
nah h szakadjon meg az a két szőke picsaxDxD
oszt még én melozok???:O:O:OxDxDxD
jó az legalább lessz zsémxDxDxD
puszika szeree(KL)

Sajtocska ♥ ^^ 2009.06.19. 00:10:08

:D:D
hát ja szakaggyon meg..xD

te biony..xD
Dallám (L) ♥

köcönöm ♥♥ csókkíí(L)
süti beállítások módosítása