HTML

mert Tokio Hotel ^^.

Halíí.. Ömm nemtudom mit irjak ide..:D Nagyon szeretném ha kommolnál a részekhez ^^. nemtudom hány részes lesz majd sztem a 10. rész után kiderül :) addig is jó olvasást puszím (K) :)

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia.. hát ja köcsög fasz.. :\ xD meg bizony alap..xD Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥ (2009.06.19. 23:53) 6. rész Kihasználtak.. :|
  • Sajtocska ♥ ^^: jajam álom volt..xDxD és alap Dalló Bejjó ♥♥ :D Csókközön imádás Dallíí ♥♥ (2009.06.19. 19:22) 5. rész "Ő a barátnőd?"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziiadalló :D:D köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥ jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD mil... (2009.06.19. 14:54) 4. rész " Mi van féltékeny vagy? "
  • Sajtocska ♥ ^^: hát ja azz..:\ alap szeresük köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥ (2009.06.19. 00:35) 3.rész "Ugye nem baj? *-*"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia Dalla ♥♥ Hátalap mondtam nem?:D Köszönöm szépen :$ Gondoltam uccsó napokba mindenki szok... (2009.06.19. 00:11) 1. rész Summer *___*

Linkblog

Archívum

4. rész " Mi van féltékeny vagy? "

2009.06.19. 14:33 Sajtocska ♥ ^^

itt a 4. rész jó olvasást ^^. :)

 

 

 

-Minek jönnél?.-Kérdeztem hirtelen
-Mert csak ismerkedni.-Válaszolta zavarosan
-Hát jó, gyere.-Mondta Georg majd behívta a szobába

*Közben Billéknél*

-Na nincs kedved elmenni sétálni valamerre?.-Mosolygott Meli Billre
-Nem, most nincsen bocsi.-Mondta majd szaladt mert csörgött a telefonja
-Semmi baj.-Mondta kicsit csüggedve Meli
-Szia kicsiim.- Mondta hangosan Bill a telefonba.-Igen jólvagyok. Ahham épp egy Hotelba vagyunk Melivel Beával, Tommal és Georggal. Nem, dehogy, ők csak jó barátok :) De most mi van féltékeny vagy? Ja jó rendben, akkor holnap várlak kicsim (L) xD csók szeretlek jólegyél. - Majd Bill letette a telefont
-Bocsi, csak a barátnőm keresett.-Mosolygott
-Semmi baj.- Vágott be egy erőltetett mosoly Melí

*Közben Nálunk*

-És hány éves vagy Bea?.-Kérdezte Georg
-17.- Vágta rá Tom
-Tom nem tőled kérdezték...-Néztem rá unottan
-Jah bocs.-Mondta, majd hozzátette.-Beszélnünk kell
-Mi van?.-Kérdeztem mikor kiértünk a szobából
-Semmi.-Mondta, majd megcsókolt, én pedig el löktem magamtól, és jól lehordtam
-Na figyelj Tom Kaulitz, nem tudom, hogy kinek képzeled magad, de engem nem fogsz megkapni egy éjszakára.. Sőt többre sem, szóval jobb lesz ha békénhagysz, Georggal próbálok beszélgetni, ő legalább normálisan beszél velem. És most viszlát.- Mondtam majd visszamentem a szobába Tom pedig csak tátott szájjal nézett
-Mi volt ez?.-Kérdezték Billék
-Semmi..-Mondta TOm majd kiment a házból
-Hmm nemtudom mi baja lehet..-Huzta fel szemét Meli.-De majd Beát megkérdem este.
-Oksam.-Mosolygott Bill

*Nálunk*

-Nos Georg, hol tartottunk?.- Kérdeztem tőle aranyosan
-Ott, hogy 17 éves vagy.- Nézett rám
-Jah igen, tényleg csak Tom áhh mindegy.- Legyintettem egyet
-Én amugy 19 éves vagyok.-Kezdett bele
-Rendben.-Mosolygtam, majd kimentünk Billékhez
Mikor kiléptünk a szobából, megláttam Tomot, egy csajjal egymás szájában voltak..
-Figyelj, nem itt kellene ba*nod.. keress egy másik szobát.-Néztem rá mérgesen
-Szia Bea.- Mászott ki Dalla Tom szájából
-Dalla sziaaaaaaaa.-Ugrottam a nyakába.
-Tommal vagy együtt? O.O -Kérdeztem
-Hát alakul..-Mosolygott
-Nah az tök jó.- Néztem rá..
-Pill nemsoká jövök elszivok egy cigit. -Mondtam majd kiültem az erkélyre.
 

 

 


Hogy mi lesz a köv részben az majd kiderül ;) puszíí komít (Y)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merttokiohotel.blog.hu/api/trackback/id/tr941195510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dalla 2009.06.19. 14:45:47

Szijja Bejjóm:D
nah szal ez is geci jó lett:D(Y)
öhmm...:D-Szia Bea.- Mászott ki Dalla Tom szájából
mondjuk én ennek csak örülökxD:D
nah má naon várom a kövit:D
jah igen szegény Meli azé ez szíven üthettexD:D
pussz
szeretlek(KL)

Sajtocska ♥ ^^ 2009.06.19. 14:54:58

Sziiadalló :D:D
köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥

jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD milyen munka ez?:D xD

Melíí ő kicsit hopponmaratt:D majd lesz ez másképp..:D

puszíí love ♥♥
süti beállítások módosítása