HTML

mert Tokio Hotel ^^.

Halíí.. Ömm nemtudom mit irjak ide..:D Nagyon szeretném ha kommolnál a részekhez ^^. nemtudom hány részes lesz majd sztem a 10. rész után kiderül :) addig is jó olvasást puszím (K) :)

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia.. hát ja köcsög fasz.. :\ xD meg bizony alap..xD Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥ (2009.06.19. 23:53) 6. rész Kihasználtak.. :|
  • Sajtocska ♥ ^^: jajam álom volt..xDxD és alap Dalló Bejjó ♥♥ :D Csókközön imádás Dallíí ♥♥ (2009.06.19. 19:22) 5. rész "Ő a barátnőd?"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziiadalló :D:D köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥ jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD mil... (2009.06.19. 14:54) 4. rész " Mi van féltékeny vagy? "
  • Sajtocska ♥ ^^: hát ja azz..:\ alap szeresük köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥ (2009.06.19. 00:35) 3.rész "Ugye nem baj? *-*"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia Dalla ♥♥ Hátalap mondtam nem?:D Köszönöm szépen :$ Gondoltam uccsó napokba mindenki szok... (2009.06.19. 00:11) 1. rész Summer *___*

Linkblog

Archívum

3.rész "Ugye nem baj? *-*"

2009.06.18. 22:40 Sajtocska ♥ ^^

 

 

-Ömm igen kicsit átjöttek.. ugye nem baj? :) - Nézett rám Meli aranyosan
Gondoltam, jobb lesz ha megengedem legalább nem fog haragudni a tegnap miatt.
-Jó nembaj..-Mondtam egy erőltett mosollyal.
-Én felöltözök aztán jövök, oks?.-Kérdeztem tőlük
-Nem muszáj.-Vigyorgott Tom
-Tudod mit? Felöltözök és elmegyek...-Néztem szomorúan és egyben idegesen
-Tom mekkora egy bunkó vagy...-Mondta Bill és Meli kórusba
-Jó de nem szimpi a csaj. Ennyi.- Vonogatta vállát
-Attól még igazán szólhatnál hozzá szebben..-Vitázott Bill
-Nah léptem csőtök.- Viharzottam ki az ajtón *mégjóhogynemazablakonxd*
-Ne meeenj már el.. Bocs..- Kiabált utána Tom és igen meglepődtem
-Hagyjál Tom, megértem, ha nem vagyok neked szimpi, kerüljük el egymást. Ennyi.- Mondtam majd ott hagytam..
-Én megprobáltam.-Lépett be Billhez és Melihez Tom
-Oké.. -Mondták megint egyszerre.

*Közben nálam*

-Szia te vagy ömm Bea?.-Kérdezte valaki
-Igen de te ki vagy?.- Érdeklődtem, mert nem láttam a sötétben, mivel még HAJNAL volt..
-Georg vagyok.-Jött elő
-Jajj igen tudom:) bocsi, csak sötét van.-Mosolyogtam
-Igen az. És hogy hogy itt?.-Kérdezte
-Tom felhúzott..- Válaszoltam szűken
-Jajj Tom az hülye..-Húzta fel a szemöldökét majd megölelt.
Igen jól esett az ölelése. Beszélgettünk kicsit, aztán mondtam neki, hogy jöjjön el hozzánk, mert már igen világos volt, és nem akartam, hogy meglássanak, mert akkor botrány lesz.
-Itt is vagyunk, 435.-Mosolygtam
-Akkor gyerünk be.-Mondta Georg
Mikor benyitottam Tom és Bill még mindig Melivel dumáltak, de mikor Tom megpillantotta Georgot, hirtelen fölpattant, és lekezelt Georggal majd arrébb húzta.
-Jártok?.-Érdeklődött
-Azt hittem te nem birod.- Nézett rá kerek szemekkel Georg oO
-Nem azt kérdeztem jártok vagy sem?.
-Nem nemjárunk..-felelte Georg. majd hozzátette- Még nem
-Értem. oké tesa.- Mondta Tom
-Nah Georg jössz beszélgetni? Ezek hadd legyenek itt.-Néztem rájuk
-Mehetünk. -Mondta Georg de ekkor Tom hirtelen megszólalt.
-Megyek én is

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merttokiohotel.blog.hu/api/trackback/id/tr681194360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dalla 2009.06.19. 00:22:04

Szijja
jó köcsög Tom...-.-xD
nah mind1 azé szeressük:DxD
ügyi vagy Bejjám:D(L)
nah má naon várom a kövi részt:D
pussz ceree(KL)

Sajtocska ♥ ^^ 2009.06.19. 00:35:04

hát ja azz..:\
alap szeresük

köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥
süti beállítások módosítása