HTML

mert Tokio Hotel ^^.

Halíí.. Ömm nemtudom mit irjak ide..:D Nagyon szeretném ha kommolnál a részekhez ^^. nemtudom hány részes lesz majd sztem a 10. rész után kiderül :) addig is jó olvasást puszím (K) :)

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia.. hát ja köcsög fasz.. :\ xD meg bizony alap..xD Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥ (2009.06.19. 23:53) 6. rész Kihasználtak.. :|
  • Sajtocska ♥ ^^: jajam álom volt..xDxD és alap Dalló Bejjó ♥♥ :D Csókközön imádás Dallíí ♥♥ (2009.06.19. 19:22) 5. rész "Ő a barátnőd?"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziiadalló :D:D köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥ jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD mil... (2009.06.19. 14:54) 4. rész " Mi van féltékeny vagy? "
  • Sajtocska ♥ ^^: hát ja azz..:\ alap szeresük köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥ (2009.06.19. 00:35) 3.rész "Ugye nem baj? *-*"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia Dalla ♥♥ Hátalap mondtam nem?:D Köszönöm szépen :$ Gondoltam uccsó napokba mindenki szok... (2009.06.19. 00:11) 1. rész Summer *___*

Linkblog

Archívum

6. rész Kihasználtak.. :|

2009.06.19. 19:41 Sajtocska ♥ ^^

6. rész.. nemsoká 10 meglesz ^^ puszíí lowe (L)

 

 

Nagy nehezen elindultunk a koncertre, és az első sorba jutottunk. Jöttek a TH-s srácok és mindenki tombolt, nagyon jó koncert volt! Mikor vége lett a koncinak a fiúk autógrammot osztogattak, és közös képeket csináltak a rajongókkal. Mi is kaptunk aláírást, de a fiúk minket megismertek, én pedig kaptam Tomtól egy Hotel számot, hogy hova menjek vagy menjünk. Bill pedig csak mosolygott és ahogyan kell, ugy vonult végig a rajongók előtt. Meli és Én még aznap este a Piscre-Hotel előtt álltunk. (nemtudom mien hotel, xDcsak jött)
-Jónapot kívánok.-Köszöntünk a recepciós hölgynek
-Sziasztok. tessék itt a kulcsotok, a TH-s fiúk elintéztek mindent.-Kacsintott majd tovább irkált valami összegzéses izét..xD
-Köszönjük.-Néztünk rá érdekesen
Megfürödtünk Melivel, majd 22 óráig vártunk, de semmi.. 3/4 12kor megérkeztek a Hotelhoz a fiúk, amire a sikoltásokból rájöttünk.
-Itt vannak, gyerünk.-Pattantam ki az ágyból
-Igen, gyerünk.- Szaladt utánam Meli
-Sziasztok.- köszöntünk nekik kedvesen
-Sziasztok..-Mosolyogtak, majd Tom elkapott és felvitt a saját szobájába...

*Közbe Meliéknél*

-Hova vitte Beát?.-Érdeklődött Meli
-Szobára...-Huzta fel a szemét Bill
-Nem hagyhatom, hogy kihasználja a nővéremet..-Ugrott el Billtől Meli és szaladt Tom szobája felé
-Hagyd békén.- Rontott be Meli
-Nyugi már ő is akarja.-Mosolygott sunyin Tom, majd kilökdöste Melit és bezárta az ajtót
Eztán megtörtént aminek megkellett, majd Tom felkelt mellőlem, az asztalra egy köteg pénzt rakott le majd egy cetlit amire ez volt írva: Kössz ennyi volt, csókk ;)
Mikor megláttam, a sírógörcs rámjött, és elképedve néztem, hogy most mivan...
Sírva felöltöztem kimentem a szobából át a miénkbe és Billt találtam ott meg Tomot..
Semmi kedvem nem volt vele egy légkörbe lenni, ezért felmentem a szobába.. Meli utánamjött
-Mit csinált veled az a barom?.- idegesetett be Meli
-Tessék.-Hajitottam le a földre a köteg pénzt..
Meli nem bírta nézni, kiment és pofonvágta Tomot..
-Most mivan?..-Nézett értetlenül..
 

 

 

 

há ennyi a 6. rész..:D Dalla ♥♥xD

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merttokiohotel.blog.hu/api/trackback/id/tr1001195974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dalla 2009.06.19. 23:30:41

Szijja
nah dik de köcsög:@:@:@xD
megverjük???xDxD
miaz h kihasznál???:O:O:OxD
nah elmehet a ferde faszbaxD
am jó lett Bejjóm:)(L)
puszika(K)
szeretlek(L)

Sajtocska ♥ ^^ 2009.06.19. 23:53:53

Sziia..
hát ja köcsög fasz.. :\ xD

meg bizony alap..xD

Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥
süti beállítások módosítása