HTML

mert Tokio Hotel ^^.

Halíí.. Ömm nemtudom mit irjak ide..:D Nagyon szeretném ha kommolnál a részekhez ^^. nemtudom hány részes lesz majd sztem a 10. rész után kiderül :) addig is jó olvasást puszím (K) :)

Friss topikok

  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia.. hát ja köcsög fasz.. :\ xD meg bizony alap..xD Köszi Dallám ♥ imádás csókim ♥ (2009.06.19. 23:53) 6. rész Kihasználtak.. :|
  • Sajtocska ♥ ^^: jajam álom volt..xDxD és alap Dalló Bejjó ♥♥ :D Csókközön imádás Dallíí ♥♥ (2009.06.19. 19:22) 5. rész "Ő a barátnőd?"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziiadalló :D:D köszönömszépen aranyos vagy Dallíí ♥ jajam há ennyih (Y) :D másztá kifele..xD mil... (2009.06.19. 14:54) 4. rész " Mi van féltékeny vagy? "
  • Sajtocska ♥ ^^: hát ja azz..:\ alap szeresük köcce Daláám imádlak puszíí ♥♥ (2009.06.19. 00:35) 3.rész "Ugye nem baj? *-*"
  • Sajtocska ♥ ^^: Sziia Dalla ♥♥ Hátalap mondtam nem?:D Köszönöm szépen :$ Gondoltam uccsó napokba mindenki szok... (2009.06.19. 00:11) 1. rész Summer *___*

Linkblog

Archívum

Bemutatkozás ^^. :)

2009.06.18. 16:12 Sajtocska ♥ ^^

Sziasztok! :)

 

 

Először is egy kis bemutatkozást szeretnék írni, hogy milyenek vagyunk valójában! :)

 

A nevem Beáta, de csak BEJJA!! :D Hevesvezekényi emberke vagyok.:D 15 éves vagyok, és szeretem az állatokat:) Van egy Kutyum ♥Gombóc egy cicám ♥ Kormii és egy nyuszim ♥ Bandika
Imádom őket ^^.
170cm vagyok, barna hajú barna szemű csaj :) Nem dohányzok és nem is iszok..xd csak ha "buli" van..:D. Hevesre járok az Eötvös József Középsuliba rendészetibe :P :) Majd nyomozó szeretnék lenni de ez még messze van.. :D Szejetem Spongyabobot, CSI: Miami helyszínelők, Miami INK, LA-INK :P

 

Unokatesóm, Melinda, de csak Melíí !!:D Besenyőtelki emberke, és 15 éves ő is :) Ő is szereti az állatokat:) Van egy kutyuja, és cicái ♥ 171 cm barna hajú és kékeszöld szemű csajszi :) Nem iszik nem cigizik.. csak ha bulik vannak..xD Besenyőtelekről most ballagott el, de oda jön majd ahova én járok :P rendészetibe ;) Szereti ő is a CSI-t ♥♥ 

 

 

Nah nagyjából ennyi a valóság.. :) 

A Storyban ilyenek leszünk:) Meli és én tesók leszünk :D

 

 

Bejja: 170 cm magas 17 éves, szőkésbarna hajú barna szemű csaj. Nem iszom, de viszont cigizek! Szeretem a vad bulikat, és a jó pasikat :P :D Van egy pc-m az orromba és egy tetkóm az oldalamon. Berlinben lakom Melivel és a szüleinkkel.

 

Meli: 173 cm magas 16 éves, szőkésbarna hajú barna szemű csaj. Ő nem dohányzik, de annál jobban iszik. xD Szeret bulizni és pasizni :D Van egy pc-je az orrában és a nyelvében. Berlinben lakik ős is ;)

 

Nagyjából ennyih! Köszi, hogy elolvastad ezt az uncsi "bemutatkozást" xD. Puszíí és jöhetnek a részek (Y)

             

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merttokiohotel.blog.hu/api/trackback/id/tr411193583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása